Kızlar 28. Haftada uyuşmazlık iğnesi vurulcam şehir dışında oldugum içinde burda doktorum yok yarın gitcem normal devlete iğnemi yazdırmaya ama e nabızda 28 haftalık burda 27 haftalıgım sizce hangisi doğru? Ve yarın iğne yaparlarsa yaptırmalı mıyım lütfen bilgisi olan yazabilir mi