Merhaba. Geçen hafta hastaneye kahverengi akıntı için gitmiştim ve ikiz gebelik olduğunu öğrendim doktor biri normal ama diğeri ya gelişimi durmuş yada diğerinden 1 hafta daha genç dedi ama eğer gelişimi durduysa diğer bebeğin altında kalıcak eğer düşerse ikisinin de düşme riski var dedi yarın öğreneceğiz kalp atışını duyamadı geçen hafta ama eğer kalbi atmıyor ve yaşamıyorsa almıcaklarmış böyle birşey olabilir mi yaşamayan bebeğin anneyi zehirlediğini biliyorum ben beni zehirlemez mi