eylemce ben de bebeğime Zeynep Şifa ismini koyacağım. Umarım kızlarımız etrafındakilere enerji olarak şifa anlamı gibi ‘iyi gelen, iyileştiren’ bi enerjide olur 🥰
İsim seçimi oldukça zor.. hiç bir isim için 100de 100 olumlu tepki gelmiyor bu kural 😂😂😂 o yüzden danışmana gerek bile yok o isim içine sindiyse bi gizemi vardır aklına gelmesinin ♥️♥️