38/5 teyim hanımlar attık gerçekten sıcaktan ağırlıktan yorulduğum günlerdeyim. Yarın kontrolüm var doktora soracağım ama merak ettim benim gibi yaşayan bar mı . Özellikle son 1 haftadır sol kolum uyuşuyor ayakta birşey yok ama yatarken sol kolum ağrıdan uyuşmadan uyutmayacak dereceye geldi. Bıçak tutup birşey keseliyorum avuç içlerim uyuşmasmsam dolayı . Ayaklarım da çok çok şişti. Yaşayan var mı ?