Fatmasedef perşembe günü beta hcg test yaptırdım malesef cıkmadı bugun sordum karışıklık olmuş neyse bugün kan verdim kayıt nodan bakarım dedim bu saat olmus çıkmadı buda cıkmayacak bende sinirsen çatlayacak😫