Ayyyyyy Allah o hastaneye kimmmmseyi düşürmesin eşim geçen hafta elini kesti orda ameliyat oldu. Ben hayatımda böyle pis tozlu topraklı kirli gamsız bi hastane görmedim ben mi abartıyorum acaba dedim ailelerimizde geldi herkes eve gelir gelmez duş aldı. İnanılmazzzz pis bir hastane kalabalık kir toz… lütfen şehire falan vs git çok pişman olursun orayı resmen nadasa bırakmışlar