Mrssozen Kızlar 38+4 teyim doktorum çatı muayenesi yapmicam, sancıların geldiğinde ebeler bakıyor zaten dedi. Sizde de yapılmayan var mı?
Gizem-eruzun Mrssozen yapilmasi gerekli. Devlet hastanesine gidiyosan hic biri yapmiyor. Cati darligi olabilir. Rahmin normal dogum icin musait olmayabilir. Ben ilk.gebeligimde yapilmadi devlette dogum yaptim cati darligi varmis megersem onlarin ihmali yuzunden 4 gun hastaneye yattim
Zehra_25x Mrssozen yapilmasi gerekiyor cati muayenesinde bebek cikabilirmi cikamazmi kontrl ediliyo bnm erken dogm riskm var diye 36 haftalikken bakmisti doktrm.
Mrssozen Gizem-eruzun evet devlet hastanesine gidiyorum, doktorum yapmadı nasıl yapıtırıcam? Özele gitmeye durumum yok maalesef