g-gamzee anneoluyorumx 35+1 olduk bizde artık zaman geçsin istiyorum 🥰 en son kontrol de duruşundan dolayı sezaryen olabilir dedi doktorumuz ama bakalım haftaya çarşamba gidicez döndü mü nazlı kızımız bakalım 😊😍
1prensesannesi_ anneoluyorumx bizde 33 haftalık olduk bugün tam doğum şeklim belli değil henüz haftaya kontrolüm var o zaman belli olur galiba
Kbrgrc anneoluyorumx 9+4 olduk bugün elhamdülillah ☺️ bizim sezeryan önceki doğumum sezeryan olduğu için Rabbim hepimize kolaylık versin 🤲🏻
3Tospikannesi anneoluyorumx 32+3 3.çocuğum olacak inşallah ikisi de normal doğum bu da normal görünüyor bi aksilik olmazsa baş aşağı pozisyon almış bile kızçem sağlıkla gelsinler inşallah 🥰🧿