Rukiyeaktay Arkadaşlar 23 haftalık gebeyim iki farklı doktora göründüm bebeğimin 2 hafta önden gittiğini söylediler. 50 mg şeker yüklemesi yapıldı değerim normal çıktı. Başıma böyle bişey gelen var mı? Yani sonradan normale döndü mü? Tedirgin oldum açıkçası🤦♀️
Sebaxs4 Rukiyeaktay benimde önden gidiyordu suyu fazlaydı şekerim yoktu. Şu an 35 inci hafta kafa ve gövde 1 hafta önde bacaklar haftasıyla uyumlu. Genetikte olabiliyor böyle şeyler iyi ya da şekerli beslenmeden de. Sağlığında bir problem görmedilerse sorun yok :) bana suyu fazla dediler dönmüyordu şimdi doğum pozisyonuna da girdi.
Tugraseda Rukiyeaktay sekerniz yoksa 2 hafta ileri yada geri olması önem teşkil etmez normal kabul edilir. Genetik faktörlerinizi göz önüne alın eşiniz veya siz irice insanlarsanız bebeğinizde gelişkin olabilir. Yada bazen haftasıyla denk düşebiliyo normale dönebiliyo. Dönmese bile normal kabul ediliyo bu durum. Benimde başından beri 1 hafta önde hamd olsun bi sıkıntımız yok 7 aylık oldk
Withaysa Rukiyeaktay bebeğim hep 2 3 hafta önden gidiyor şekerim vs de yok 😊 can sıkıcı bir durum değil genetik faktör çok önemli bu durumda 😊 şu an tek sıkıntımız normal doğum istiyorum ve oğlum 40 haftayı beklerse kaç kilo olacağı 🙄
Oznur28 Rukiyeaktay bana da 3 hafta onden gidiyor demişti doktorum . Şuan 36 haftalık olduk . İki hafta önce gittiğimde aradaki farkın doğuma yakın kapanacagini söyledi 10 güne düşmüş fark . Olabilir dedi Bi sıkıntı yok dedi .
Rukiyeaktay Sebaxs4 Yok canım idrar değerlerim kan değerlerim normal. Suyun fazla falan da demedi iki doktor da sadece 2 hafta önden gidiyor dediler. Babasının boyu uzun ben de balık etliyim😆 belkide ondan dediğin gibi genetik yani 🤭
Sebaxs4 Rukiyeaktay aynen canım bizde de babası uzun ve iri ultrasona göre ağız burun kafa her şey baba 😀 ve babası 5 kilo doğmuş. O yüzden normal ve genetiktir sıkma canını.
Nidaylmz Rukiyeaktay neyden korkuyorsunuz acaba benimde gebeliğim 3 hafta erken gidiyor. Doktorum hicbirşey söylemedi 😬
Rukiyeaktay Nidaylmz gerçekten mi 🤷♀️ya sanırım doktorlar tedirgin ediyor biraz. Kadın bana direkt bu normal bişey değil bir sürü tetkik yapmamız gerekecek falan dedi. Beni tedirgin eden oydu. Yaptığı tetkikler de normal yani bir sıkıntı yok. Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏☺
Nidaylmz Rukiyeaktay Yaaa ne kadar saçma bir sürü 4kiloyı geçtim 5 kilo doğan bile bebekler var. Neyden şüphelendi acaba beni de tedirgin etti😂😂
tambirmom Rukiyeaktay 34. Haftaydayım benimki de baştan beri 2 hafta önden gidiyor şeker falan da çıkmadı bende doktora sormuştum sorun olur mu diye kilo alan gelişen bebek sağlıklı bebektir sadece iri olduğu için normal doğum olmayabilir demişti
pinkpanter72 Rukiyeaktay benim hep 3 hafta önden gidiyordu şeker yüklemesi yapıldı çıkmadı son haftalarda şekerimin olduğunu öğrendik yğklemede çıkmamıştı dikkat edin yine de