Moommyyy ilk hamileliğiniz ise doktorlar 40. Haftaya kadar bekletiyorlar yani benim ilk hamileliğimdi bebeğim şu an 2 ay 19 günlük doktorum istediğin gün alabilirim sezaryen istediğin için + zaten makadi gelişli bebek demişti ben pazartesi sezaryen oldum 2 gün daha beklesem tam 40. Haftada sezaryen olmuş olacaktım ama benim fikrim bu zamana kadar dönmediyse daha da dönmez sanırım ama siz yinede dediğim gibi ilk hamileliğiniz ise ve doktorunuz bekleriz derse içiniz de rahatlar 40. Haftaya kadar bekleyin🤗 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hayırlı doğumlar şimdiden☺️