20 haftalık gebeyim aşırı öksürüyorum balgam çıkaramıyorum boğuluyorum ne uyku ne oturma kaldı mahvoldum doktor agumentin yazdı neredeyse bitecek ama yok yani bi etki ettiğini düşünmüyorum başına gelen varsa acil taktik versin öksürdükçe başıma ağrılar giriyor oturup ağlıyorum o derecedeyim 😭😭😭