snka2021 Haftada yaptırmam gereken uyuşmazlık iğnesini yaptırmadım :/ 11. Hafta kanamam olmuştu o zaman yaptırdım. Doktorum doğum sonrası yaparız dedi. Doğum sonrası yaptıran bebeğinde bir problem olmayan içimi rahatlatacak biri var mı :(
01180322 snka2021 görümcem aynı şeyleri yaşadı. Bizdede uyusmazlik var ama daha gebeliğimn başlarındayim. Görümcem inde sık sık kanaması oldubu için uyuşmazlık iğnesini erken vurdular şimdi kızı 2 yaşında çokta sağlıklı ,
Churcill snka2021 gebelikte tek doz olduysanız yeterli. Doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre gerekirse tekrar yaparlar
hunilimom snka2021 gebelikte tek doz vuruluyor kanama olursa erken olmazsa 28. Haftada birde doğumdan sonra bebeğin kan grubuna Göre vuruluyorsun
Kubra0123 Bendede aynı durum var doktor 19 haftada kanamam olduğu için yaptı şimdi 30 haftaya giricem yarın gidp yaptircaktm yaptırmasam ne olur