Bebislerim-_ kizlar tam 22 haftaligim hala karnimda bi hareket hissetmedim uzandigimda kasigimda pit pit oluyor sadece normalmi ya
Churcill Bebislerim-_ tabi ☺️ hatta bazı günler hissetmeyebilirsiniz de. Endişe etmeyin sonra bu bebek içerde hiç durmuyor diye post açarsınız 😂 biras büyüsün kasları kuvvetlensin
Snmlsn Ben de 22. Haftadayım çok az hissediyorum bazı günler hissetmiyorum hatta ama çok normalmiş 🥰 sağlıkla gelsinler ❤️