Merhaba kızlar , bugün kontrolüm vardı doktorum ne yiyip ne içiyorsun diye sordu bende söyledim aşırıya kaçmamakta tatlı vs yiyorum dedim . Şeker yükleme haftan geldi eğer bana söz verirsen zararlı şeyleri yememen için şeker yüklemeyelim dedi bebeğin de gelişimi vs haftasıyla uyumlu bende 4 kilo aldım 25 haftalık hamileyim . Ama bazı okuduğum yerlerde mutlaka yaptırın demişler . Kafam karıştı sizce ne yapayım ? Doktor uygun görse yapalım demez miydi