hatice_x Kızlar 8 haftalık hamileyim bu zamana kadar aşırı mide bulantılarım kusmalarım olurdu göğsüm ağrırdı 2 gündür belirtilerim kayboldu dün de kahverengi lekem olmuştu çok mu kafaya takıyorum ben acaba sürekli kötü şeyler aklıma geliyor bebeğimin kalbi falan mı durdu acaba çok tedirgin oluyorum çok istediğimiz bir bebekti hiç beklenmedik bir anda hamile olduğumu öğrenmiştim çok korkuyorum birşey olacak diye 😞
Myworld37 hatice_x allahın izniyle bişey olmaz canım korkma belirtilerin her zaman olacak diye bi kural yok. Vucut hamilelige alışıyor artık ben kendimi hamile gibi hissetmezdim bile hiç bir belirtim kusma agrı mide bulantisı vs. Yaşamadm 28 haftadan sonra agrılar sızılar çıkmaya başlamştı o yüzden korkma icini ferahlat dua oku bende çok vesveslenirdim senin gibi şimdi oğlum 1 yaşında yanımda uyuyor boşa kendimi yormuşum streslenip 🥰
e_blue_sky_a hatice_x belirtiler gider gelir ama kendini sıkarsan rahmin kasılır kendini kasma rahat ol lakin lekelenme varsa doktora gitmelisin
Canann1601 hatice_x hiç korkma canım ben 17 haftalık hamileyim 17 hafta boyunca üç ve ya bilemedin 5 kez kustum öyle tiksinme bulantı leke falan hiçbiri olmadi ben de tedirgindm ama doktor Allah’a çok şükür gayet saglikli olduğunu hatta çok hareketli olduğunu söyledi.kalbini ferah tut ve hep iyiyi düşün
hatice_x Myworld37 inşallah dediğin gibidir ya canım her hafta her hafta kontrole de gitmek istemiyorum zararlı olur diye düşünüyorum böyle de içim içimi yiyor sadece sabah çok az mide bulantım oldu belirtiler bir anda kaybolunca baya tedirgin oldum :(
Tispe Leke de olduysa vakit kaybetmeden doktora git sabah. Benim de belirtilerim bir anda kaybolmuştu o haftalarda. Yine de içini ferah tut, strese sokma kendini bir şey olmamıştır ama sen git yine de sabah.
hatice_x Tispe Kahverengi akıntı şeklinde lekelenme oldu doktoruma attım sadece progestana devam dedi riskli bir durum olsa çağırırdı beni veya acile git derdi sadece ilaçlarını iç dedi bugün de böyle olunca çok korktum ultrasona da fazla girmek istemiyorum daha 1 hafta olmadı Gideli napacağımı şaşırdım
Myworld37 hatice_x korkma kuzum bişey olmaz böyle düşünmek stres olmak bebeğe zarar bildiğin duaları oku hareketlerini hissettiğin zaman pek endişen kalmaz artık
Tispe hatice_x Haklısın ama sürekli “bir şey oldu mu acaba” diye düşünmek de yoruyor. İçin rahat etsin en azından.
Krcn001 hatice_x korkutmak istemem ama o haftada benim de hassasiyetlerim kaybolmaya başlamıştı aynı kahverengi akıntılarım var 6. Haftadan beri bana Progestan falan da vermediler sizin gibi sürekli gitmek istemiyordum 10. Haftada gittim 8de kalbi durmuş en azından gidip bir daha baktırın Allah size bağışlasın sağlıkla büyüsün inşallah
Glcan10 hatice_x canim genelde belirtiler bu haftalarda gitmez korkutmak istemem asla tabi her gebelik farklı yarın bi git acile leke geldi die hemen bakarlar hersey yolundaysa bundan sonra dokturununun önerdiği aralıkla gidersin yani için de rahat eder çok yeni daha sakin ol bu durum herkeste var sen yarın bi git bence
hatice_x Tispe Evet çok kafa kemiriyor Yarın da belirtiler geri gelmezse giderim doktora mecbur kafamı rahatlamak için 😞
hatice_x Krcn001 Offf bugün uyku haram bana sanırım 5. Haftadan beri progestan kullanıyorum ,sadece dün kahverengi akıntı oldu tekrarlamadı bir daha sizin kaç gün sürmüştü acaba tek seferlik miydi bende kalp durmasından çok korkuyorum beynim kemiriliyor resmen
Krcn001 hatice_x yok benim ara ara oluyordu bazen kahve bazen pembe gidiyordum kese etrafında kanama görülmüyordu kan uyuşmazlığı vardı ona bağladı biri iğne yaptı bazısı yerleşme kanamasıdır dedi en son gittiğim neden progestan vermediler dedi kızdı içinizi Ferah tutun genelde kırmızı ve pembe olmadığı sürece çok önemsemiyorlar ama tedbir amaçlı gidin riskli gebelerde haftada bir çağırıyorlar zararlı olsa onları da çağırmazlar
hatice_x Krcn001 Anladım kuzu daha kontrolümüz bir hafta bile olmadı o yüzden gitmek istemiyordum yarın bi durumuma bakıcam eğer belirtilerim geri gelmezse giderim bi muayene olurum doktorum da öyle söyledi kahverengi akıntıdan korkma dedi ama insan çok tedirgin oluyor birde ilk gebelik normalde de çok evhamlı bir insanım bu gebelik sürecinde tam gitti piskoloji falan
Krcn001 hatice_x anlıyorum sizi benim dediğime de takılmayın tedbir amaçlı söyledim modunuzu yüksek tutun bu da etkiler sizi bir şey olmaz Allahım izniyle
hatice_x Krcn001 Aynen dün dualarımı okuyup uyudum sakinleştim biraz bugün sabah da uyandığımda belirtilerim de geri geldiği için iyiyim biraz daha
hatice_x Myworld37 Aynen canım dün dualarımı okuyup uyudum sakinleştim sabah da uyandığımda belirtilerim geri gelmişti iyiyim şu an
hatice_x e_blue_sky_a aynen canım bugün geldi yine belirtiler resmen kustuğuma mutlu oldum annelik böyle birşey demek ki
nurguleroglu 9 haftalık gebe iken benim kanamam oldu bir günlük ped dolduracak kadar çoğunluğu kahverengimsi bir kandı ama sildiğimde kırmızı renkte gördüm ve lekelenme şeklinde değildi günlük peid dolduracak kadardi bahsettiğim gibi. İlk gebeliğim ve bizim de habersiz bir anda gerçekleşti. Bu yüzden ilk deneyimler ve tecrübeler tabi. O an ben deliye dönmüştüm dünyam karardı sandım ama Allah hiçbir kuluna taşıyamayacağı yükü vermez. Doktorumu aradım ve acilen hastaneye gittik ben o kanamanin üstüne kesin düşük oldu ve bebeğimi kaybettim sandım. Ultrasonda kalp atışlarını ve hareketleri görünce dünyalar benim oldu. Ama o hastaneye gitme ve doktorun gelip bakması arasında ki süre de hayatımın en kötü anını yaşamamış olabilirim Rabbim beterinden korusun hepimizi inşallah. Ve ben öğrendiğimde 4 haftalık gebeydim iki defa da muanyene olmuştum. Hastaneye yatış yaptı doktorum progestan igne vs kullandım 4 gün boyunca. Yani demem şu ki uzun oldu biraz ama içiniz rahatlatmsk istiyorum senin yaşadığının bir tık üstünü yaşadığım için. eger Rabbim bize anne olmayı nasip edecek ise iki adım ileri git iki adim geri hiç farketmez Rabbim sana onu her türlü nasip edecek. İşte o yüzden aslında annelik şimdiden başlıyor bizim için simdi ise 14 haftalık gebeyim devam ediyor hamileligim çok şükür rabbime iyiyiz. Bende çok takardim araştırır kafami bulandirirdim ama inan cok gereksiz sen kontrollerine ihmal etmeden git elinden geleni yap gerisi Allaha bırak herseyin en iyisini en güzelini bilen o. Sadece dua et dualar ac oku çok rahatlasin kalbini Allaha yasla gerisi gelir zaten
hatice_x nurguleroglu ya maşallah canım rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah aynen bu dünyada yiyeceği ekmeği varsa hiçbirşey engel olmaz bende dün gece dualarımı okuyup uyudum bu sabah şiddetli belirtilerle uyandım resmen bulantım ve kusmmam olduğuna mutlu oldum annelik ne güzel bir duygu ya daha yolun çok başındayız rabbim yardımcımız olsun
hatice_x Glcan10 canım bugün de belirtiler geri gelmezse gidecektim doktora fakat sabah çok şükür belirtilerle uyandım demek ki arada gidip gelebiliyor
hatice_x Canann1601 Canım 7. Haftaya kadar çok belirtim vardı bir iki günlük ortadan kaybolunca çok tedirgin oldum fakat bu sabah yine şiddetli belirtilerle uyandım sanırım rahatlık battı 😀belirti olmayınca niye belirtim yok diyorum olunca da mahvoluyorum çok farklı duygular ya