Kadir3565asli Meraba kızlar 🤗 gyno ferro sanol kullanan var mi aramızda sabah aç karnına içiliyor muş doktorum bunu yazıda da tereddüt ediyorum kan ilacı olarak mi verdi acaba kullananlar bilgi verebilir mi ? 🤔
Seden Kadir3565asli demir ilaci canim yemekten 2 saat önce ac karnina içiyorum ben sabahlari unutursamda yemekten sonra 2 saat sonra içiyorum
Pinar38 Kadir3565asli fazla mı... Vitamin- demir ilacı- bebek asprini- devit3- omega imom- Magnezyum- kalsiyum ilaçlarnı günlük alıyorum desem üstüne bi de günlük sulandırıcı iğne ve haftalık proluton iğne 🙂ha bi de günlük 3 kere progestan..
Es5ra Kadir3565asli aynı durumu bende yaşadım canım.aile hekiminin verdiği damla ile gyno ferro sanol kullandım sadece.
Kadir3565asli Hacerr söylemedim daha kontrole gitmedim hem söylememe gerek yok ki hepsini kendi yazdı zaten
Helino Kesin içilmeli belli bir süreden sonra vücudunuzdaki kan yetmiyor.bu sebeple takviye almalısınız,sabah aç karnına olması makbul ama akşam yemeğinden önce veya yemeklerden 2 saat sonra alınsana olur.
Kadir3565asli Helino teşekkür ederim içiyorum sabah aç karnına doğuma kadar devam mi etmeli bu ilaca?
Tezzy Kadir3565asli evet canım kan ilacı ve aç karna içiliyor. Ben sabah kalktığımda içip bir saat sonra kahvaltı yapıyorum. Bu arada süt ürünleri ve çayla alınmıyor zaten söylemiştir doktorun 😊
Helino Kadir3565asli evet devam etmelisiniz çünkü son aylar bebek sizden daha fazla besleniyor dolayısıyla daha çok kan lazım 😉 sağlıcakla olsun inşallah 🙏
oznuryalcn Kadir3565asli Sabah ac karna ictigimde migde bulantısı yapıyor bende yemeklerden 2 3 saat sonra iciyorum sizde migde bulantisi yaptimi
Kadir3565asli oznuryalcn yok mide bulantısı yapmadı ama sabah aç kârına kaçtığım için sabah bulantıları oluyo bazen
Devran Ferrum ford ishal yaptı doktor sonra bu ilacı verdi içiyorum aç karna 1 saat sonrada kahvaltı zaten bacım doktor iç dediyse iç :) yani güveniyosan doktoruna :)