Rwerdst ben siz kusunca geçer dediniz demedim zaten. Bizzat ailemden balıktan zehirlenen oldu ve biz onu kusmuş vaziyette bulduğumuzda iyi bi durum oldugunu düşündük tıpkı sizin düşündüğünüz gibi. Ama meğer kusmaması daha iyiymiş doktor keşke kusmuş olmasaydı siz kusunca rahatladı iyi oldu sanıyorsunuz ama öyle değil dedi. Bende başımızdan geçen bir olay üzerine yanlış olanı düzeltmek adına yazdım sizi eleştirmedim. Herkese acil şifalar zihnen ve bedenen.