Renaaa 10 gün önce spinal oldum. İlk iki gün ağız sütü denilen sıvı geldi, sütüm gelmedi. Hemsire onu şırınga ile çekti ve onu icirdik ama doğal olarak bebek doymadı ve mama verdik. Açıkçası kimse karar vermedi. Çünkü bebek aç kalıp ağlayacakti. Bir karar hakkı olsaydı da direkt mama verin derdim yani. Mama goturmedim, hastanede vardı ondan verdiler. 3.gunden sonra da Allah’a şükür sütüm geldi. Şu anda bile önce anne sütü veriyorum, doymadığında mama takviyesi yapıyorum