AybarsUmay_ Kızlar 20+2 deyim her gece karnım geriliyo patlayacakmış gibi birde bi iki yerine ağrı giriyo nefes almakta zorlanıyorum biraz böyle olan var mı korkulacak bişey mi sizce
adalinda-35 AybarsUmay_ canım bende şuan da aynı boyleyim 22 haftalığım uzanıyorum giriyim bakiyim dedim normalmi diye senin yazıyı gördüm catlicam sanki orta yerimden karnim çok gergin
Aysee1123 AybarsUmay_ Her gece değil fakat 20 den sonra ara ara bende de oldu, şuan 25 haftalık olduk bugün geceden beri vardı biraz gün boyu sürdü rahatsız etti. Normal olduğunu düşünüyorum ben sonuçta bebek gelişiyor büyüyor alanı genişliyor
Aysegul_my Magnezyum kullaniyo musun birde sade soda iç günde 1 veya 2 tane bu tarz kramplara fayda ediyor
AybarsUmay_ Aysee1123 bende yeni başladı doktora sormaya da fırsatım olmadı henüz gidemedim ondan dolayı biraz korkuyorum tabi ilk defa yaşadığım şeylerden