Lionsmoms yok canım hastalıkları aynı değil bebeklerimizin sadece yaşamayacak kısmını bizede söylediler. Benim bebeğimin hastalığının bana bir zararı yoktu. Geçirdiğim en rahat hamilelikti. Bunun kararını eşinle siz verin. Bi sonraki gebeliğinde nasıl olcak bu iyi olacak mı diye sürekli düşünüp durmanızı engelleyebilir. Aynen genetikte varsa galiba tüp bebek çalışması yapıyorlar. Arkadaşımın kızında da t18 diye bir hastalık vardı 24. Haftasında anne karnında vefat etti aminyonsentezde hastalık çıktı. Ama ilk oğlu sağlıklı 5 yaşında bu 2. Ydi. Şimdi ikizlere hamile, ikizlerden biri anne karnında vefat etti diğer bebek için gene aminyonsentez yapalım dedi doktor. Bebek hakkında bilgi veriyor bu test