Kızlar merhaba, bebeğim doğdu onu sonra detaylı paylaşacağım. Bebeğim 1.5 aylık oldu ve daha yeni yeni kaka yapmamaya başladı aşırı ıkınıyor ağlıyor sürekli. Hem emziriyorum hem mama veriyorum. Zeytinyağı, gaz damlası, probiyotik, masaj yani sizler bu süreci nasıl geçirdiniz anlatırsanız çok sevinirim.. teşekkürler