Nazli_akn32 Merhaba kızlar ben 12 haftada kontrole gittiğimde %90 erkek dediler 14_16 haftalarda da erkek dediler 20 hafta gittiğimde kesin kız dediler 25 hafta olduk bugün yine gittim erkek dedi doktor ben erkek görüyorum dedi başına gelen oldu mu 🙄
Elenora Nazli_akn32 iyice delirdi bunlar 🤣 bi kız bir erkek nedir y keşke daha net olsaydı şu foto başka. Var mı
mybaby4 Nazli_akn32 en korktuğum şey bu cinsiyet bilmecesi . Dr bana 13 haftada yani pazartesi yüzde 80 erkek dedi ama buradaki yorumların hepsi kız diyor nub teorisine göre
Nazli_akn32 Elenora yok aynı doktor değil eşim asker olduğu için bir izne gittik bir burda farklı doktorlar izinde özele de gittik devlete de 🤦🤦
mybaby4 Aaa122 takiptesin beni bacım😄♥️ ne yapayım kız merak ediyorum algoda seçicilik cinsiyeti postu gördüm mü dayanamıyorum
Efemomlife13 Benimde hala cinsiyet net değil 13 haftada erkek 17 kiz 20 haftada erkek yarın detaylı olcak 23 haftada inşallah netleşir
PrensinibekleyenAnnee mybaby4 bide ben benimde ikilemde bı gittim kız dediler bı gittim erkeğe benzettik dediler haftaya Perşembe gidicem bakalm ne cıkacak 😂
Nazli_akn32 snka2021 ilk bebeğim inşallah kız erkek sağlıkla gelsinde fark etmiyor ama insan yine de cinsiyet merak ediyo 25 haftalık oldum hala hiçbir eşya alamadm
Ceylan01-13 Nazli_akn32 aslinda özelde belli oluyor diyorlar ama bilmiyorum brnde 13+5 gunlukkrn erkek dediler özelde cuma günü tekrar gidicem kontrole bakalim ne dicekler
Nazli_akn32 Ceylan01-13 özel zaten 16 haftaya kadar erkek dedi sonra kız dedi şimdi yeniden erkek diyo hep özele gidiyorum ama eşim asker mesleği itibarı ile bir izne çıktık bir burda derken aynı doktora sürekli gidemedim