nurbarak Kızlar 2 gündür benden siyah akıntı geliyor koyu böyle tapişkanli ikiz gebeyim doktorum istirahat et dedi ama artarsa gel dedi normlde 10 gündür kahverengi leke geliyordu şimdi siyaha dönüştü arnizda bunu taşıyan var mi 8 haftalık
hasret80 nurbarak bende ikizntek yumurta benimde oldu korma yat dinlen fitil kullan geçiyor bizde 6 haftdam 12 haftaya kadar oldum bitti şükür 18 haftalık olduk
miniklerinannesii00 nurbarak benim pazartesi günü kanamam oldu ama oluk oluk üçüz gebeyim bu arada önceden bir düşüğüm var. Yatış verdiler şimdi aynı sizinki gibi siyah lekeye döndü ama benimki pıhtılı şekilde. Allah yardımcımız olsun.
miniklerinannesii00 nurbarak ben 12 haftalığım . Ben yanlış anlatmışım yatış derken hastanede yatış verdiler ama dün taburcu edildim. 4 gün yattım kanamalarım durunca taburcu ettiler. Benim üçüz gebeliğim ve riskliyim. Bugün bir doktora daha gidicem kanamam durdu ama hala düşük riskim olduğunu söylemişti doktor.