_smra Ben de buralar da doğum hikayeleri okurken çok heyecanlanirdim ve normal doğum yapmayı çok istiyordum... 8 cm lik acilmayla Sezeryan a girdim kısmet buymus kızımın sağlığı çok iyi hamd olsun 💕 ben 2 hafta geçmesine rağmen uzaninca yara nin sol tarafin da yanma hissediyorum doktor bi sorun yok ağrı kesici verip gönderdi ama yaram hâlâ yanıyor. Sizin de başınıza gelen var mı? 😞😓
BMH _smra ben de ilk çocuğumda sezaryen doğum yaptım o dikişlerin başı yada sonu olması lazım benim de çok acıyordu bana normal geldi şikayetin ama ne kadar sürdüğünü hatırlayamadım 🤷🏻♀️
_smra mac ilk doğum a aldiklarinda suyumu patlattilar 5 saat sancı çektim suyum bitince kızımın tehlike de olduğunu söylediler hemen sezeryana aldılar