Kızlar benim hamile kaldığımdan beridir akıntım oluyordu her gün ama şimdi iki gündür bir anda kesildi hiç ama hiç akıntım olmuyor ama diğer hamilelik belirtilerim devam ediyor. 12 haftalığım bu arada. Bu bir sıkıntı mı sizce ya bir şey olmuş olabilir mi? Doktor randevum pazartesi günü daha🥺