Geçmiş olsun maalesef bende yaşadım 25. Haftamda fakülte işlem yapamayacaklarını söyledi hamile olduğum için 4 kliniğe gittim hiç biri müdahale etmek istemedi en son bulduk bir doktor Allah razı olsun ondan röntgen çekmeden işlem yaptı şimdi iyim çok şükür ama çok pahalıya mal oldu diş ağrısı çok kötü hele hamileyken Rabbim yardımcın olsun