Poyrazayaz Kızlar test yaptım erken gebelik testi adete 5 gün var ama çok silik bir çizgi çıktı kuruma çizgisi çıkıyor mu bu vakitte aceba fikri veya bilgisi olan
Mucizebebeler Poyrazayaz benim de silik çizgi çıktı kimyasal gebelik sandık doktora bi gittik 8 haftalık hamileymişim :))) ruhum duymamış .. o kadar yüksek betada ( 77bindi) nasıl silik çıktı defalarca asla anlamadım …
Melekilgn Poyrazayaz bende adetime 5 gün kala yapmıştım çok silikti benimde ertesi gün yaptım yine silik çıktı kan verdim pozitif ☺️
Poyrazayaz Mucizebebeler ayyy ins hamilesiniz dua edin bana böyle gözle zor görünüyor benim sizce olabilir mi 2 gün sonra tekrar mi yapsam
Tatar59 Mucizebebeler ay ne güzel. Rahat geçmiş ilk zamanlariniz demek ki. 5+4üz.daha. midem bulanıyor hep uykum var zorluyor valla. Farkedilmicek gibi değil benimki 😄
Poyrazayaz Poyrazayaz Melekilgn lütfen bana da dua edin 4 yıldır hafif prolaktin yüksek gebelik oluşmuyor bir kürtaj bir kimyasal var ins olur bakalım gözle bakınca zor görülüyordu aceba varmidir
Mucizebebeler Poyrazayaz çizgi silik bile olsa pozitif satılıyor eczacı dedi bana :) inşallah sizde de bu geçerlidir bence kan verin testle uğraşmayın sevgiler
Melekilgn Poyrazayaz Rabbim hayırlı zamanda hayırlı bir evlat nasip etsin sana ve tüm bebek isteyenlere inşallah gebesindir canım 🌸
Poyrazayaz Tatar59 aslında uyku halim var biraz ama hep hüsran yaşadığım icin yanılgıya düşmek istemiyorum
Mucizebebeler Poyrazayaz siz kan testi yaptırın en iyisi kafanızda kurmamış olursunuz grilik güzel değildir huzursuz eder bence bi baktırın :)