cutecik kızlar 7. haftadayım doktor bişey yok dedi ama yine tedirginim yaşayan var mı hafif bazen pembe gibi bazen kahve az miktarda lekelenme yaşayan var mı
Gulirmak cutecik bende 7 haftalıkken yaşamıştım bu durumu doktor kanama alanı yok büyük ihtimalle yerleşme kanaması olabilir demişti her ihtimale karşı iğne kullandım progestan