Kızlar bugün adet gecikmesi nedeniyle doktora gittim ve kese göründü 2 hafta sonra kalp atışı için gel dendi 2 kürtajım var 1i erken su gelmesi nedeniyle 18 haftalık biri kalp atışı duyulmadı 8 haftalık yeniden bi umutt doldu içim ve ilk defa bir doktor bana corasprin verdi kan sulandırıcıya başlanmalı düşükler sonrası dedi aranızda bu durumu yaşayıp asprin kullanan varmı birde vajinal progesteron fitil verdi kullanıyor musunuz?