Esrasel0680 İyi geceler kızlar 30 haftalık hamileyim bebeğim çok şükür hareketli ama fazlasıyla sanki balon patlaması gibi olması yada karnımın sarsilması sağ ve sola yattığımda da sanki hiç rahat değil gibi sağ ve sol bosluklarima vurması normal mi sizlerde böyle oluyormusunuz 🤔🤔
Mv00 Esrasel0680 normalde benimkide öyleydi iki gündür gündüzleri beni çok korkuttu ama şimdi düzeldi . Hiç şikayet etmiyorum yeter ki vursun iyi olduğunu bileyim . Vurmamasından iyidir yani diyeceğim o ki .
NazlGlnen Esrasel0680 bende 30+3 üm ve aynı dediğin gibi benim paşamda hiç durmuyor sağ olsun ne yana dönsem kıpır kıpır karnımın şeklini değiştiriyor 🤗 Hareketli olması her şeyin yolunda gittiğini gösterir telaşlanma hareket etmezse o zaman telaşlan 🙏🏻😍
Esrasel0680 Çok şükür tabiki öyle o iyi olsun da gerisinin önemi yok zaten, doktor kontrolumuze daha 3hafta var ve ilk gebeliğim tecrübe olmayınca insan korkuyor işte 😐