Yektek22 Bugün 7+0. Günüm vajinal yoldan kese içinde bebek gözükmedi bu normal mi sizce daha geç gören var mı bebeği 7. Haftada görmeyip ?
Melekilgn Yektek22 dediğim gibi geç döllenme olabilir hemen canını sıkmama haftaya yine git inşallah hayırlı haberler alirsin🌸