noluyosanagenemiross İlk çocuğa 300₺ ikinci çocuğa vs vs diye bi yardım varmış kızlar o yardıma başvuru yapılıyormuş nasıl oluyor o?
Yenibirannee noluyosanagenemiross ben ilk çocuğumda sosyal guvenlik kurumuna başvurdum 1 ay icinde ptt ye yatirmislardi. Sizin ve bebeginizin kimligi olmasi yeterli
Allahkahretmesin1 noluyosanagenemiross doğum raporunu sgk ya götürüyorsun bir de aile ve sosyal politikalar bakanlığına götürüyorsun biri 300 TL veriyor biri de 500 veriyor ama hemen yatmıyor
cokkasmabeabi noluyosanagenemiross nüfusta kimlik çıkarırken aynı binada bakanlığın da bir yeri varmış oraya gidip başvuru yapmıştık biz. 1 ay sonra da yatmıştı para.
balevlatlarim3535 noluyosanagenemiross yanlışınız var doğum belgesi vermeden çocuğa kimlik cikartamazsiniz.
Elif949494 noluyosanagenemiross 2015 te doğum yaptığımda veriler bize canlı doğum belgesi hem kimlik için gerekiyordu şuan e-devlet ten başvuru oluyor cnm
noluyosanagenemiross balevlatlarim3535 gerçekten vermediler sadece sisteme düşmüş dedi nufüs müdürlüğü öyle kimlik çıkarttırdık benim tc ile baktılar da
hunilimom balevlatlarim3535 bizede vermediler hafta sonu olduğu için onay vericek kimse yokmuş ama biz pazartesi gidip doğum belgesini aldık doğum belgesi kimliklerle SGK ya başvuru yapılıyor 2. Ye 400 TL veriyor
Hazalaskin noluyosanagenemiross doğum belgesi vermemeleri imkansız e devletten başvuru yapılmıyor SGK dan başvuru yapacaksıniz doğum belgesi ile
noluyosanagenemiross Hazalaskin evet vermediler 🙄 hatta ayak izi de verilmesi gerekiyor diye biliyoruz ama taburcu belgesi verdiler tek
cokkasmabeabi Hazalaskin mayıs 2018 iyibariyle doğum belgesi verilmiyor e devlette çıkıyor. 2020de doğum yaptım bana verilmedi.
Hazalaskin noluyosanagenemiross mümkün değil dediğim gibi 😬 hastane muhasebesinde bı kaç yıl çalışmış birisi olarak söylüyorum imkansız siz farkında değilsiniz yada kaybettiniz. Ama önemli değil doğum yaptığın hastaneden gidip doğum belgeni yeniden talep edebilirsin