Bende onun hastasıyım Serdar bey in Şuan transfer daha olmadı ama çok ilgili hemşireler de ilgili hiç sorun yaşamadım ben memnunum tutup tutmaması Allah’ın takdiri yani . Bahçeciye gidip 100 bini aşkın para bayılan ama tutmayan çok insan var çevremde . O Allah’ın takdiri . Tabiki dr seçimi önemli ama ben çok hastası ile konuştum araştırıp ve dr tavsiyesi üzerine gittim . Tavsiye eden de baya ünlü bi kadın doğumcuydu . Tercih sizin hakkınız da hayırlısı olsun