Dün bi post paylaşmıştım.Oğlumun şiskin göbeği hakkında.Bugun doktor göbek fıtığı var ama sen müdahale etme para vs de koyma dedi.Kendi kendine geçer dedi.Kaynanam tutturmuş ben sargı bezini misket gibi yapıp koyacam diyor.Hayır diyorum yok yok işe yarar diyor of naapcam ben böyle ya