Busrahazel 25.ci haftamdayım. 2 gündür ayaklarım özellikle sol ayağım çok şişiyor canımı acıtıyor yürürken. Çok erken değil mi ödem için sıcaktan mı oluyor acaba. Kızımda kış hamileliği geçirmiştim hiç böyle bir şey yaşamadım
Aysee1123 Busrahazel Yani bende 25+2 deyim Antalyada yaşıyorum şişlik vs yaşamıyorum, kişiye göre gebeliğe göre değişiyordur elbet. Ayakta çok durmuyorsanız bu gebeliğiniz farklı ilerliyor demek ki
Humakus345cnm Hamilelik tiroidi çıktıysa sizde eğer o da ellerde ayaklarda ve yüzde şişme yapabiliyormuş ondan olabilir