Tinii_minii_mom merhabalar, mekandan ziyade ilk aylarım çok bulantı vs yüzünden çok zor geçmişti yemek açısından😔 bahsettiğiniz gibi toksoplazma ya da zehirlenme ihtimalinden dolayı da dışarda da çekiniyordum o yüzden daha çok evde şipşak yapabileceğim hafif şeylere yöneldim, şanslıyız şu an yaz dönemi bence yoğurtlu salatalar yapın patatesli, semizotlu, makarnalı vs. donmuş doğranmış soğanlar satılıyor, onlarla hemen kuru fasülye ya da barbunya gibi zeytinyağlı yemekler de yapabilirsiniz. dışardaki en lüks en güzel yer de olsa ne yazık ki mutfağını bilemiyoruz, malzemesini bilemiyoruz😔 airfryer vs kullanıyorsanız hemen onda da rahatça tavuk, köfte vs de pişirebilirsiniz aslında 😕