Dün geceden beri 7 kez falan istifrs ettim arkadaşlar. Hamilelikle alakası yok çünkü hiç kusmazdim. Midemi usutmusum sanırsam. Ve bugün hiç bir şey yemedim. Sadece elma yedim kucuk minik bir parça ekmek. Onun dışında yiyemiyorum bişey. Bebeğe bir sakincasi olur mu? Hastaneye gitsem serum falan yaparlar mi