Efnan-77 Korunmasız ilişki yaşadım yumurtlama gününden 2 3 gün sonra ve şuan adetime 3 gün var bulantım var hafif gün içindede oluyo kasık ve bel ağrım oluyo ara ara böyle olan varmı ilk kzıımdada erken hissetmiştim öyleki öğrendimde 2 haftalıktı
Gumus25 Efnan-77 hamilelikte bir haftalık diye bir şey olmaz. Adet gününden itibaren sayılmaya başlanıyor. Sizin adetinize az kalmış erken gebelik testinde çıkar
Efnan-77 Dilara_erc1 biandan sevinmekte istemiyorum 3 gün sonra olmam lazım ağrılarımda var olurum belki
Mzzz 1-2 haftalık hamilelik diye bir şey yokki son adet tarihine göre hesaplanıyor 🙏 belirti verdiğine göre testtede çıkması gerekiyor sonuçta bu belirtiler salgılanan bthcg yüzünden oluyor 🙏
Gumus25 Efnan-77 oyle sayılmıyor işte. Hamileyseniz erken gebelik testi ile adete 5 gün kala öğrenilebilir geç döllenme olmadıysa 😊
Srplfth 1.20 le basladı benım 😂doktorlar ğebelk yok dedı ama halsızlık uyku ve ağrılarım vardı 3 gün sonra test yenıledım 38 çıktı tekrar yenıledım 250 cıktı onümüzdekı hafta kontrole gıtcem yanı belırtı varsa bekle en az 12 gün sonra bellı edıyo kendını
Efnan-77 Srplfth uyku hali göğüste hasasiyet bulantı bile gıdıklanma şeklinde oluyo hafif ama öylede kasık bel ağrısı oluyoki adet olcam birazdan diyorum
Pandoras Efnan-77 ben adetime 6 gün kala silik çizgi çıkmıştı 2 gün sonra kan testi verdim 487 çıkmıştı 💞
Nur001 Adetime 8 gün kala sadece prodoctor marka erken gebelik testinde silik çizgi vardı ilişkinin zamanı fark etmiyor canım son adet tarihine göre hafta hesaplanıyor
Efnan-77 Nur001 tek ilişki oldu bide tutma ihtimali düşük diye biliyorum ama o yüzden testte yapmıyorum tek ilişkiyle tutmaz bence tutsada tarihi biliyorum idrara yada kana karışması için 14 gün olması alzım bildim kadarıyla
Efnan-77 Nur001 bende kızımda öyşe öğrendim çünki ara vardı adetten baya önce olmuştu çıktı bu adete 10 gün kala olunca tutsada çıkmaz hemen diye yapmıyorum test
Nur001 Efnan-77 aynı adet sancısı gibi olmuştu sen bi kaç gün sonra test yap canım 🙏 Eğer planlı gebelikse inşallah vardır diyelim o zaman 😊
Zehrabal1 Efnan-77 bence belli olmaz ben 2 haftalık hamile iken test yaptım kan verdim yok çıktı sonra adetim gecikince tekrar test yaptım kan verdim var çıktı
Efnan-77 Zehrabal1 beklicem biraz daha bazen öyle bi ağrı oluyoki adet olcakmışım gibi ama inşallah vardır
Srplfth Efnan-77 evet canım adet olacak msıım her an ğıbı kasıklarım belımde adet sancısı vardı zaten ınsanın ıcınede doğuyor bebek olunca ☺️İnsallah vardır tek seferde olmaz deme benımkıde tek seferde tuttu 🙈