Zeyno19 Kızlar 27+3 gunluk hamileyim bebek midemin oralarda hareket ediyor ve bende midemde baski hissi yasiyorum nefesimi daraltiyor bu haftalarda olanlar sizde yasiyormusunuz bunu
Humakus345cnm Evet bu aralar bende hissediyorum yukarı doğru çıkıyor bebeğim acaba yavaş yavaş doğum pozisyonuna gelebilmek için mi bu şekilde oluyor bilemiyorum ilk gebeliğim bende tecrübesizim 😊