Merhaba. Bı ara bende boya ile alakalı post açmıştım. Kendimi çok kötü hissediyordum mutsuzdum saçlarımdan ötürü. Bir çok yorum geldi. Boya , ben boyadim bir şey olmaz diyende oldu. Hayır boyama şöyle zararliymis böyle zararliymis diyende oldu. En son dedim ki doktoruma sorayım öyle karar vereyim. Ki sizin gibi erken dönemde değildi gebeliğim. 28. Haftalardaydim sanırım. Doktoruma sordum daha lafimi tamamlayamadan çok net bir dille HAYİR! dedi. Sonra oturdum düşündüm evet bu dönemlerde kendimizi iyi hissetmek istiyoruz. Görüntümüz bizi mutsuz edebiliyor ama bebisimizden önemli değil değil mi? Ona buna bir şey olmamış ama Rabbim korusun ya bize olursa? Böyle ufakta olsa bir tehlike varken sırf kendimizi kısa süreliğine iyi hissedeceğiz diye riske atmaya hiç gerek yok canım anne 💜 benim postuma bir bayan yazmıştı yengesi boyamış saclarini ve sancı tutmuş. Allah korusun olabiliyormuş böyle şeyler. Son olarak ta Kuaför ile konuşmuştum ben bitkisel boya varmış o şekil boyasak diye. Sadece o kuafor değil , ayrı üç kuaforde “ öyle bir şey yok. Hiçbir farkları yok boya boyadir. Doktorun izinde versede hamile oldugun için boyamayiz ” demişlerdi.
Umarım sıkmamisimdir sizi. Yine de içinizin rahat etmesi için doktorunuzla konuşun. Ama biraz sabredebilirseniz ne mutlu size.
Sevgiler 💜💜