e_blue_sky_a herşeyi çok iyi bu yüzden ben de beklemek istiyorum.
Aselbe iyi o zaman benim ablam yeğenimi 40gunu geçince doğurmuş 4kilo 300 grdı
Aselbe 38 de geldi 40 ta doğurdum