Merhaba bende pazar günü acile gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı banada bu ilaçtan verdi doktor. Yaygın olarak yan etkisi olan kaşıntı var suan bende vücudumda da isilik gibi kızarıklıklar oluştu. Bence enfeksiyona da faydası yok. Yinede sen bilirsin tabi canım bol bol su içmeni tavsiye ederim. Geçmiş olsun..