Hemdemmm Kzlar bugün nörolojiye gitmiştik eeg çekilmek için cekimden sonra kafasındaki jelleri temizlemek için ıslak mendil kullanmıştık yüzüne de değmiş sanırım isilik oldu ne yapabilirim