ipeekseker Hanımlar merhaba 20 haziran rahim filmi çekildim. 10 temmuzda regli olmam lazimdi. Fakat 2 gündür aşırı derece de akıntım oluyor. Regli oluyomus gibi. Ama gelen giden yok. Hsg sonrasi regli gecikmesi yaşayan oldu mu ? Yada hamile kalan ?
Myasminn ipeekseker Bir gebelik testi yap istersen. 2019 yılı 20 temmuzda hsg çektirmiştim 10 ağustosta hamile olduğumu öğrenmiştim hiç adet görmeden. Belirtilerim sık idrara çıkma ve aşırı akıntıydı.
Lionmom1 ipeekseker ben çekildiğim ayı değerlendiremedim ve erken adet oldum sonraki ay da hamile kaldım. Bence test yapın ☺️
balevlatlarim3535 ipeekseker tek tüpüm tıkalı çıkmasına rağmen hatta eşimde de sperm sıkıntısı olmasına rağmen hsg nin ikinci ayı hamile olduğumu öğrendim. Belki hamilesinizdir. İnşallah 🙏
ipeekseker Myasminn ay aynen öyle aşırı derece idrara cikiyorum. Normalde gece uykumdan hayatta kalkıp gitmem ama şu sıralar çok farklı ve akıntım yogun
Myasminn ipeekseker normal test yapmıştım, 7-8. Dakikada çizgi çıkmıştı ve aynı gün kan değerim 83tü. Son adet tarihim 9temmuzdu son adet tarihime göre 10 ağustosta regl olmam gerekiyordu belirtileri farkedince yaptım ve çıkmıştı.
Aseer edasontr inanın o çözülür siz moralinizi bozmayın🙏🏻benim geçen sene dış gebelikten dolayı sağ tüpüm alındı mayısta hamile kaldım.3 kimyasal 2 dış gebelikten sonra
ipeekseker edasontr benimde sol tüp kapaliymis, röntgen çekilirken açıldı bir umut işte onu göz önünde bulunduruyorum degerlendirdik biz
ipeekseker Lionmom1 yaa tek çizgi görmekten korkuyorum 3 gün oluyo bugün geçeli. Hamilelik uygulamasında 4 hafta 4 günlük gösteriyor bı 3 gün daha beklesem mi diye dusunmuyo değilim 😂😂
Lionmom1 edasontr anestezi ile denediniz mi? ben anestezi aldım kapalıydı ve açıldı uyanınca ağrım oldu birkaç saat
edasontr Lionmom1 hyr anastezisiz deneme yapıldı istemedim anestezi cok zorlandm acamadılar bıraktırdım