Mucizemgeldi Hastanede ilk hemşireye veriyoruz ya kıyafet hastane çıkışı alt üst şeklinde değilde yenidoğan eldivenli çoraplı tulum ve şapka zıbın bez tek versek olur mu ? Kısacası tulum olur mu sizce sonbahar da doğacak
Cansut20 Mucizemgeldi olur tabi ya ama hangisi kolaylıklarına geliyor bilmiyorum ben alt üst vermiştim. battaniye vermen gerekiyor canım bide sarması için
aysh_23 ben de tulum hazırladım bazen dusunuyorum hemsire ugrasır mı acaba tulumu giymek için alt ust giymek daha kolay ondan
__mom1 Verdiğinizi giyidiriyolar zaten devlette doğuracaksanız güzel kıyafetini vermeyin kirleniyor bebekle sonradan siz değiştirirsiniz
__mom1 Mucizemgeldi yoo sadece giysi istiyorlar istersen çuval ver yani sonuçta herkesin durumuna göre hiç alamayan da olabilir
mnli Mucizemgeldi yok niye bunu verdin diyecek halleri yok ben ilk oğlumda çok büyük vermişim mesela bilmeden teyzelerim hala dalga geçiyor kalıbı büyükmüş verdiğim takımın şimdi deneyimlendim daha küçük olanları vereceğim bir de isimli falan yaptırırsanız başta onu vermeyin siliyorlar ama kan olabiliyor yine de