Hanımlar ben ilk gebeliğimde hamile kaldığım an oğlum olacağını hissetmiştim. Şimdi yine hamileyim ve kız hissediyorum. Ama ikinci gebelikte hisler yanıltıcı olabilir gibi geliyor çünkü istediğimizi hissediyor olabilir miyiz🙈 Sizler hissettiniz mi cinsiyetleri 🥰