ZumrasMom_ Kızlar 18.haftada ilk dozu yaptırdım hemşire 4 hafta sonra 2.doz dedi. İkinci doz için aramadılar bende unuttum şu an 24.haftadayım. ne yapmalıyım. (İlk doz için sağlık ocağı kendisi aramıştı)
Happy20 ZumrasMom_ ben ilk dozumu 20 haftada oldum şuan 24+2 ikinci dozumu olucam sıkıntı olmaz arayıp hatırlatın
Ipektoss26 30 veya 31 den önce yapılması gerekiyor diye biliyorum hemşire öyle söylemişti bana 2. Doz için
Sevinncccc Doktorumun önerisiyle 28. Haftada ilk dozumu yaptırdım ikinci dozum 32. Haftada olacak sizin doktorlarınız neden özellikle erken istedi anlamadım. Benimki özellikle erken yaptırma dedi