Bugün yaptırdım canım 20+6 haftalığım. Bebeğin kalp,kemik,organları, baş, boyun ölçümleri yapılıyor sağlıklı olup olmadığı detaylı birşekilde bakıyorlar ve en güzeli normal ultrosondan ziyade daha renkli eli yüzünü görebileceğin birşey resmini veriyorlar ben çok şaşırdım belirgin bişekilde hareketlerini izledim. Benim sağlıklı normal gelişimi haftaya göre uygun dedi inş sizinde sıkıntısız geçer🌸