Benimde yarin kontrolum var 14+6dayim ben daha cinsiyetini ogrenemedim.benim bu hafta karnimdaki siskinligin azaldigini farkettim sizdede oldu mu bilmiyorum mantar enfeksiyonu geciriuorum galiba cok yogun sari akintim var maalesefffff ins bebegim iyidir Allah herkesinikini tamamina erdirsin ins hayirli saglikli bi sekilde