Elfelf0 ilkini genel ikincisini spinal olmuş biri olarak kesinlikle oyum spinalden yana. Cok büyülü bi andı ağrım sızım olmadı gaz dışında hiçbi sorun yaşamadım. Ameliyat esnasında bende çekiştirmeleri hissettim huylanmadm paniklemedm desem yalan olur. Bi ara hapşurdum ve sonrasında midemin bulandığını söyledim sanırım o an bana sakinleştirici yaptılar çünkü asla uyutulmamama rağmen ameliyat bana 10 dakika gibi geldi. Asla 1 saat sürmedi girmemle çıkmam bir oldu. Genel anestezide kendme cok zor geldim ve ilk günüm silik hala hafızam net değil. Bebeğimi ilk kucağıma alınca ne hissettim ne tepki verdm yada o gün hastaneye kimler geldi kimler aradı sordu beni hala aklımda değil. Anestezinin etkisini atmak zor biraz